Vrijdag - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Verien

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

06 Juni 2014 | Noorwegen, Åndalsnes

Vandaag ,vrijdag, gaat de tocht van Andersens naar Allessund. Ons gezelschap staat nu in 2 rijen naast elkaar op het asfalt. Dit is een wintercamping. Dus geheel gericht op een dikke laag sneeuw. En asfalt kan daar tegen. Het is gelukkig maar voor 1 nacht.
De internetverbinding is daarentegen prima vandaar mijn verslag nu van een paar dagen
We hebben de afgelopen 2 dagen heel bijzondere mooie ritjes gemaakt. De Trollenroute en het plaatsje Bud
De Trollenroute is een route met 13 haarspeldbochten ( Nico is dan zijn element, ik wat minder). Drie keer op een veerpont, waarvan 1 een vaartocht van 65 minuten door een schitterende fjord. Veel water. Veel hoge bergen. Heel fraai.
Het plaatsje Bud is voor ons het noordelijkste puntje van onze reis. Het ligt aan de kust. De foto stuur ik hierbij
Vandaag is het voor het eerst bewolkt en regenachtig. Jullie hebben nu het warme weer
Het wordt hier ,'s nacht niet donker. Nu zo tegen elven is het nog gewoon licht .
Als bijrijder heb ik ook zomaar een paar foto' 's van onderweg gemaakt. Slingerende wegen weinig verkeer bergen en water.
Morgen gaan we verder afzakken. Er is ons al verteld dat we onderweg eventuele boodschappen moeten doen. Op de camping is niets te verkrijgen. Dat klinkt hoopvol