Lillehamer - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Lillehamer - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Lillehamer

Door: Verien

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

01 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Vandaag hebben we Oslo achter ons gelaten. Ik vind het geen mooie stad . Dat komt waarschijnlijk ook , omdat de helft van Oslo open gebroken ligt .
De reis per boot vanuit Denemarken is mooi. Een rustige zee . Weinig wind. En op de het voordek een blonde schone ........ In bikini al om 9 uur Dat is wel een van de bezienswaardigheden op de boot geweest We hebben een prima lunch aangeboden gekregen. Na een paar dagen shaken en koolhydraatarm is dat heel lekker. In Oslo aangekomen zou een ritje van 11 km ons bij de volgende camping brengen Maar er was een chaos. Het heeft zeker 90 minuten geduurd voor dat we de camping opreden .Nico bleef heel rustig de camper sturen door het drukke verkeer.
Op de camping in Oslo is het uitzicht geweldig. Dat is het goede nieuws. Maar alle vervelende kenmerken vergeten we .
Het reisgezelschap is heel verschillend. Ik vind het gezellig het is een soort Nederlands dorp . De wederwaardigheden van de dag woorden met elkaar gedeeld.
Vandaag,zondag, zijn we naar Lillehammer gereden. De omgeving lijkt ietwat op Oostenrijk morgen hebben we "vrij" de dag daarna rijden we naar het noordelijkste puntje van onze reis.
Ik voeg een paar foto's toe .
Nico in gesprek met Marit op de boot
Een winkelstraat in Oslo
Uitzicht camping oslo