Op een mooie Pinksterdag - Reisverslag uit Olden, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Op een mooie Pinksterdag - Reisverslag uit Olden, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Op een mooie Pinksterdag

Door: Verien

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

09 Juni 2014 | Noorwegen, Olden

Op deze tweede Pinksterdag hebben we weer een mooie route gereden. Er was een lange of een korte De lange was veilig en niet te stijl. De korte de berg over. Natuurlijk wij over de berg. Mooi juist zo met de zon. Ergens koffie gedronken de foto's van dat plekje bijgevoegd.
Nu staan we op een rustige camping. Een dambordmodel ieder heeft zijn eigen vierkantje van het dambord .
Hij haalt het niet bij het uitzicht van de vorige camping ( zie de foto van meer en bergen)
Morgen gaan we weer een berg over en dan met een treintje stijl de berg op.
Op dit moment is het een hele blauwe lucht,16 graden We weten van de code oranje in Nederland .
Hoezo slecht weer in Noorwegen.....