Een dag in Tirol - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Een dag in Tirol - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Een dag in Tirol

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

24 Augustus 2015 | Oostenrijk, Hall in Tirol

Een dag in Tirol is altijd echt vakantie. En zo'n dag vliegt meestal om. Ook deze dag. En toch niet dat we zo heel veel hebben gedaan. Even naar het dorp gelopen om het glucose peil van Verien wat bij te werken en om mijn wat verreisde benen wat te strekken. O ja ik moest ook nog een aantal keren een trapje op om naar de airco te kijken. Want we hadden vannacht dan wel heerlijk geslapen zonder te zweten, maar daarna hadden we wel een lekkende airco vlak boven mijn hoofd. En das niet grappig. Volgens de gebruiksaanwijzing zou dan de uitlaat verstopt kunnen zitten. Nou mooi niet. Dan maar besloten om de camper iets minder WATERPAS te zetten. En ja hoor toen stroomde het condens water er zomaar uit. En wel aan de buitenkant zoals het volgens mij hoort. Dat was weer mooi meegenomen. Ik zie al weer uit naar de komende nacht!

Morgen gaan we de tocht in ieder geval voortzetten. Via de Brennerpas de grens over. Italië here we come. We zien er naar uit. Hopelijk valt het weer mee. Want hier was het niet bijzonder.

Komen de emails nu wel bij iedereen aan? Want dat smoesje helpt je dit jaar niet meer natuurlijk.

• 24 Augustus 2015 - 21:09

Leo:

Nee ik heb geen mail gezien ;)

Waar blijven die foto's?????

En al wel Anton als Tirol tegen het lijf gelopen?

• 24 Augustus 2015 - 21:10

Michiel:

Koek kork

• 24 Augustus 2015 - 21:34

Ineke :

Heb de mails gekregen hoor pa :-)