Duitsland en de regen achter ons gelaten - Reisverslag uit Bouveret, Zwitserland van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Duitsland en de regen achter ons gelaten - Reisverslag uit Bouveret, Zwitserland van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Duitsland en de regen achter ons gelaten

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

13 September 2014 | Zwitserland, Bouveret

Zachtjes tik de regen op het camperraam
Teken van de nattigheid.
Maar dat was vandaag snel voorbij. Tot vanmorgen vroeg was het regenachtig in Duitsland. En toen ik vanmorgen de camperdeur open deed vielen me twee dingen op. Ik zag haast niets en ik zag haast niets. Dat vergt denk ik enige uitleg. Toen de deur open ging zag ik nog geen meter naast me iets wits. Juist de camper van de buren. Aan de andere kant overigens niet anders. In 1 woord belachelijk wat ze daar voor zo'n stukje aarde durven te vragen. Om over het internet ook maar niet te spreken. Maar toen ik eens om de hoek keek, zag ik ook niets. Het was wel is waar droog, maar mist omhulde de top van de berg. En van die Rijn was niets te zien.

De weerkaarten gaven in ieder geval beter aan. In Zwitserland zou de zon schijnen. Dus snel alles ingepakt en gas naar Zwitserland. En nog geen half uurtje over de grens, brak de zon door en die ging vanavond om zeven uur pas onder. En daar waren we ook getuige van aan de rand van het meer van Genève.

Dat belooft de komende dagen wel wat. Want ook de komende dagen volop zon en rond de 25 graden. Morgen maar weer eens op de fiets. De planning is richting Montreux. Nee Femke, dat is niet de bergen in. Dat doen we natuurlijk niet meer. Maar we hebben nog wel plannen om het in de loop van de week hoger op te zoeken. Maar dan met een trein richting de sneeuw. Maar of dat gaat lukken, ja dat laat ik jullie natuurlijk nog weten.

Zachtjes tik de regen op het camperraam
Teken van de .........
Schoot zo weer maar een deuntje in mijn hoofd. Hebben jullie hem ook te pakken?

Hup Willem 2
Hup Pec.