In een streep naar Eidfjord - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu In een streep naar Eidfjord - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

In een streep naar Eidfjord

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

12 Juni 2014 | Noorwegen, Eidfjord

Vandaag stond een verplaatsing op het programma van Laerdal naar Eidfjord. Een ritje van 166 km. Dat lijkt mee te vallen, maar het schiet hier in de bergen niet echt op. Volgens mijn weerkaarten zou het vandaag op beide plaatsen regenen. Dus we hadden niet de illusie om onderweg heel veel te doen. En dat kwam goed uit. Want de ene helft van de rit reden we in de stromende regen en de andere helft was het wel is waar droog, maar reden we in enorme lange en soms donkere tunnels. Niet de mooiste rit van deze vakantie zullen we maar zeggen. De aankomst in Eidfjord stemde ons nog hoopvol, want de zon brak door. Maar in no time was er in de hele omgeving van de camping geen berg meer waar te nemen. Alleen maar nattigheid.

Maar we blijven hoopvol gestemd. Want morgen vroeg vertrekken we met de bus naar Bergen en daar wordt volop zonneschijn verwacht. Wat wil je nog meer. Voorlopig nog maar even ipadden dan snel tukkie doen en dus vroeg uit de veren.

Een beetje foto van vandaag zit er dus niet in. Maar ik heb er nog wel 1van enkele dagen geleden. Een foto van vermeende inbrekers op de Suijkerberch. De schurken. Ja al is mijn ooglid nog zo blauw, een inbreker betrap ik gauw! Saluut!

• 12 Juni 2014 - 22:01

Willem:

Wij waren op tijd voor de foto presentatie...wie als laatste arriveert krijgt de koekkoeksklok....toch?

• 23 Juni 2014 - 22:51

Ineke:

Dat was vast een héérlijk kopje koffie! :-)