Op naar Aalburg - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Op naar Aalburg - Reisverslag uit Aalborg, Denemarken van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Op naar Aalburg

Door: Verien

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

28 Mei 2014 | Denemarken, Aalborg

Na een stormachtige nacht redelijk vroeg opgestaan . We hebben zelfs de wekker gezet. Gelukkig zijn we uit onszelf wakker geworden. In de vakantie wakker worden van je wekker is niet de ware spirit.
Voor alle ochtendrituelen eerst de campingbaas betalen. Zo met je eigen bankpas pinnen. Binnen een half uur zie je het dan dat het bedrag is afgeschreven. Dat is toch wel geweldig. Misschien wel een gevolg van een groot Europa. Oeps........heb ik misschien toch vorige week op donderdag wat vergeten!
De rit naar Aalburg lang stuk weg, keurig. Heel glooiend landschap. Omdat ik begrepen heb dan de Denen heel milieubewust zijn en zich zelf voorzien van energie heb ik bewust gekeken of ik veel windmolens kon zien. En inderdaad, op elk moment heb ik een windmolen kunnen zien. Zelfs hele " velden" zonnepanelen.
Aangekomen op de camping val je midden in een Nederlandse gemeenschap. Er 47 mensen. 10 campers 15 auto /caravan.
Het lijkt heel gezellig iedereen maakt met iedereen kennis . De hele fanatiekelingen komen met een lijst langs en schrijven alle voornamen op.
We zitten nu ( 8.30 uur) aan de koffie in de volle zo'n en een strak blauwe lucht. Dat is geloof ik niet overal zo

Ik hoor net dat er al 100 keer gekeken is naar ons verhaal. Welke koekoeksklokgek is zo gedreven om te winnen?

En over de foto van vandaag . Ik vind de achtergrond mooier dan de voorgrond!

• 28 Mei 2014 - 21:05

Wiskey

Taiga gaai

• 28 Mei 2014 - 23:04

Leo:

Zo weinig keer maar bekeken? Dan hebben je andere kinderen vast nog geen tijd gehad...... Ik kijk ongeveer elk uur........

Is Ma tegenwoordig rapper geworden. Een echt 50cent imitatie.