Klundert - halderslev - Reisverslag uit Haderslev, Denemarken van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu Klundert - halderslev - Reisverslag uit Haderslev, Denemarken van Verina en Nico Tolenaars - WaarBenJij.nu

Klundert - halderslev

Door: Verien

Blijf op de hoogte en volg Verina en Nico

26 Mei 2014 | Denemarken, Haderslev

Als ware computertechnicus (ahum) gisteren een aardig stukje getypt. Maar zonder op opslaan te drukken, wordt er niets opgeslagen. Dus nog maar een keer.
Maandagmorgen zo rond een uur of vier rijden we de straat uit. We hebben er erg veel zin in. Eindelijk na zeven maanden voor plezier gaat het echt gebeuren.
De eerste uren achter het stuur gaan rustig voorbij. De aanwijzingenvan Ernie volgt Nico netjes op. Zo rond 2 uur zijn we dan ook al vlakbij Hamburg. Maar dan slaat het file monster toe. Een brandende auto en 3 aanrijdingen zorgen voor 2 uur en 15 minuten verplichte rust midden op de snelweg
Uiteindelijk komen we toch aan op de uitgezochte camping.
Mooie plek. Lekker rustig.
Dan smaakt Hollandse koffie in Hollandse koppen met een Hollandse stroopwafel erg lekker.